Het verhaal van Rex London

In 1981 verkochten twee mannen op een eenvoudige marktkraam op de Londense Portobello Market truien, jeans en handgemaakte kaarsen. Ze werkten samen om
Rex International Ltd te vormen en ontwikkelden zich in de jaren negentig tot een groothandel, op jacht naar wonderen in Azië en bevoorrading van The Body Shop,
Habitat en andere high street shops in het VK. In een poging om zich te onderscheiden van de massa, werd in 2003 besloten om te beginnen met het creëren van originele ontwerpen en collecties.

De populariteit van deze producten bleef groeien en daarom werd in 2005 dotcomgiftshop opgericht – een online kanaal dat het bedrijf in staat stelde rechtstreeks aan het publiek te verkopen. Sindsdien zijn ze doorgegaan met het opbouwen van een reputatie als koploper op het gebied van Britse design-geleide
geschenkartikelen.

In 2018 veranderde de naam in Rex London, om de ontwikkelingen te weerspiegelen van gewoon een online cadeauwinkel tot een bedrijf dat bekend staat om zijn ontwerpreferenties, en om zich beter af te stemmen op de
groothandelstak van het bedrijf.

Wat willen ze dan bereiken?
Ze hebben een missie om u heldere, kleurrijke geschenken en woonaccessoires te bieden tegen betaalbare prijzen. Vanuit het huis in Londen creëert het team van getalenteerde interne ontwerpers alle kunstwerken en prints op de producten, dus alles van Rex London heeft hun kenmerkende stijl.

En de Stijl?

Die is leuk, fantasierijk en een beetje retro. Van bloemmotieven tot schattige dieren, ze creëren kleurrijke en speelse prints die zijn ontworpen om op te vallen en je vreugde te geven. Het team werkt onvermoeibaar om elk jaar honderden nieuwe lijnen te introduceren, zodat u voor elk wat wils zult ontdekken in de eclectische en stijlvolle collecties.